dijous, 27 d’octubre del 2016

IMATGES PUBLICITÀRIES SEGONS DONDIS


Dondis es va fixar també en la composició de les imatges i va constituir-ne uns principis. És a dir, les maneres en què es poden distribuir els diferents elements d'una imatge segons la intenció que es tingui vers el públic. 

Aquests principis tenen una aplicació en la publicitat, per tal que els possibles consumidors es fixin més en l'anunci i comprin el producte de la marca abans que d'un altre. A continuació posaré alguns exemples.


Principi de simetria: un dels elements sembla el reflex de l'altre en un mirall i el seu resultat és agradable a la vista de l'espectador.

(Font: aloj.us.es)
















Principi d'equilibri: es busca un equilibri visual, sense cap mena de moviment ni distracció per tal que el públic centri la seva atenció en un sol objecte.

(Font: pinterest)






















Principi de contrast: Es contrasta el fons fosc amb l'element principal per tal que aquest adquereixi protagonisme.

(Font: pinterest)





















Principi del ritme: s'ordenen els elements principals de la imatge d'una manera especial i amb repetició.

(Font: publiteca dominicana)














Regla dels terços: Segons uns terços imaginaris que parteixen la imatge, hi ha uns punts claus on l'espectador mira normalment i li criden més l'atenció. En aquests és on han d'estar els objectes que volem que atreguin les mirades.

(Font: volando alto)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada